نی نی مامان

روزانه هایم با توووووووووو

1391/12/1 10:08
نویسنده : titi
171 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم عسل مامان خوبی دیگه حسابی بزرگ شدی گل مامان ماچتکونات رو قشنگ احساس می کنم وقتی چیزی رو دوست داری و تکون می خوری می میرم ار حس قشنگ بودنت قلب ممنونم از بودنت .........خدا جون متشکرم که این نعمت زیبا رو به من دادیییییییییی....عسل مامان این روزا همه دارن برای سال اینده شما لباس می بافن منو شما هم که هر روز با هم میایم سر کار و بر می گردیم یه روزی دلم برای این روزای زیبای با هم بودنمون تنگ می شه عزیزکمممممممممم تمام تلاشم رو می کنم که این روزها رو از دست ندممممممممممم بغلتا روزی که بیای تو بغلمممممممم همیشه بامنی و این حسی هست که من و تو با هم داریم برای همیشه خاص و به یاد موندنییییییییییییییی خدا جونم بازم مرسی از این شکوفه زیبا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مرضیه
1 اسفند 91 14:17
قدر این روزارو بدون خیلی دلت تنگ میشه البته اگه دخترت بعد اومدنت گذاشت که فکر کنی و دلت تنگ بشه به ماهم سر بزن ببین چه پسری دارم خوشت میاد دامادت بشه
مامان الي
1 اسفند 91 23:39
واييييييييي طيبه جون خيلي روزاي قشنگيه لذتش رو ببر عزيزم
سارا91
9 اسفند 91 13:44
سلام طیبه جون خوبی عزیزممممممممممم گل دخترت خوبه خداروشر ایشاله همیشه سالم باشه وقتی بیاد بغلت اینقدر سرت گرم میشه که به سختی یاد این روزا میوفتی من همش دلم برای اولین روزی که دخترمو دیدمو بغلش کردم تنگ میشه شیرین ترین خوب ترین روز تو عمرمه ایشاله که اون روزو تجربه میکنی و حالشو میبری عزیزم