نی نی مامان

بچه داری

1392/5/3 17:35
نویسنده : titi
319 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان این روزا حسابی منو به خودت مشغول کردی وقت ندارم سر بخارونم حالا تازه خونه مامان بزرگیم وضع اینه اگع تنها بودیم که هیچی نیشخنددختر گلم خانم خوشگلم یه چند روزه که حسابی می خندی و دل مامان و میبرییییییییییییییییی فدات بشم منماچچند شبه که تا بخوابی کلی بی قراری می کنی و مامان گاهی صبوریش کم می شه دخترم ببخشیدددددددددددددد سعی می کنم مامان بهتری بشم تو هم سعی کن دخمل ارومتری باشی دیده خیال باطلاین روزا دائم داری به مامان سر دوشی هدیه میدی گاهی نگران می شم منتها گویا طبیعیه همه نی نی ها این مشکل رو گاهی دارن ان شااله زودتر حالت خوب بشه مامانی امیدوارم این ماه خوب وزن بگیری تو 1 ماهگی 4 کیلو بودی مامان منتظره ببینه تو دو ماهگی چند کیلو می شه فسقلی مامان اخه دوستای دیگت حسابی تپلی شدن گیسو کمند مامان عاشقتم همیشهههههههههههههههههههههههههه قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا 91
4 مرداد 92 14:27
سلام طیبه جون خوبی عزیزم قربون دختر نازت برم من از طرف من یه ماچ گنده بکنش جیگررو و توروخدا نگران وزن بچه نباش هرچی حساس شی بدتره سعی کن بیخیال باشی عزیزم و اینکه سختی این روزا و شبا به زودی تموم میشه بالاخره روزای خوش هم میاد پس راحت بگیر عزیزم


فدات بشم من سارا جونم منم همه ی امیدم به بعد از سه ماهه چشم سعی می کنم به وزنش گیر ندم ان شااله سلامت باشه همیشه