نی نی مامان

نظرات (9)

شیدا
18 خرداد 92 12:59
وای،ماشالله ماشاالله چه گیسو کمندیه این دخملی
نیلی
18 خرداد 92 17:28
ماشالله
وای خدای من.........چه موهایی داره این گل دختر.نازیییییییییییییییییی...
قدمش مبارک باشه طیبه جون


مرسی نیلی جونم دخمل گلت خوبهههه؟
قاصدک
19 خرداد 92 14:43
طیبه جووووووووونم مبارکه ماشالله چه نی نیه نازی الهییییییییییی موهاش چه خشگلهههههههههه ای جانمممممممممممم عزیزمممممممممم


مرسی خاله جونم ان شاله به زودی نی نی شمااااااااااااا
ندا
19 خرداد 92 16:56
خدا نگه دارش باشه
لی لی
23 خرداد 92 10:56


خوشگل خاااانوم خوووش اووومدی

قدمش مباااارک باشه حیلی نازه ماشالله

بووووس

مرسی خاله قدم دخمل شما هم مبارکه ان شااله
مستانه
26 خرداد 92 15:20
سلام طیبه نازم
هزار ماشالله به این گل دخمل
خوبی خانومی؟؟
پسر منم 2 اردیبهشت بدنیا اومد
جونم فداش
دلم برات تنگ شده بود مامان کوچولو
گلتو بجای من ببوس

وای مستانه جوننننننننن چقدر خوشحال شدم ازت خبر دار شدم خدا نگه داره گل پسرتوووووووووو
امیر حسین و مامانش
26 خرداد 92 16:37
طیبه دستام قدرت نوشتن نداره واییییییی چچه کردی دخترررر
وای خدای من چه ملوسه
ای خدا وایییییی
نمیدونم چی بگمممم وای
ماشالله بدو بدو یه اسفند دود کن بدو ای جونم


مرسی عزیزممممممممممممممم محبت داری ببوس گل پسرتو
فاطمه
27 خرداد 92 19:18
ماشاءالله ماشاءالله... خیییییییلی جیگره این آیدا خانوممممممم... مبارکههههههه طیبه جوووونم.... واقعا هدیه قشنگی از خدا گرفتی... انشاءالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه... خوشگل خانومو ببوسسسسس
مامان الی
29 خرداد 92 17:19
خوش اومدی فرشته. شانس زندگی مامان و بابا خوش اومدی هزار ماشالله دوستم تبریک میگم بوسسسسسسسسسسس