نی نی مامان

مهربانترین دنیا مادر خوبمممممممم

1392/4/13 9:04
نویسنده : titi
236 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم یه ماهه شدی ماچعزیز مامان خانمی شدی واسه خودت هر بار که نگات می کنم خدا رو شکر می کنم به خاطر داشتن شما قلبالهی مامان فدات بشه وقتی دلت درد می گیره و گریه می کنی مامانم گریش می گیره خدا کنه زودتر قوی بشی و انقدر اذیت نشی مامانی.

دخمل گلم مامان تازه داره می فهمه مامان بزرگ چقدر زحمت کشیده واسه بزرگ کردنش می دونی مامان بزرگ شما بهترین مادر بزرگ دنیاست بس که صبور و مهربونه عاشقشم و می دونم که شما هم خیلی دوستش خواهی داشت هنوز که هنوزه شبا سعی می کنه بیدار بشه تا شما رو بشوره و به من کمک کنه خدا جونم همیشه به مادرم سلامتی و دل خوش بده از مهربونی ها و گذشت های مامان بزرگ هر چی بگم کم گفتم دخترم دوست دارم عشق مامانننننننننننن زود قوی و تپلی بشو عشق مامانخجالتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدرضا
13 تیر 92 23:52
مبارکککککککککه عزیزم ناااااازی سلام دوست عزیز پسری ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین مرسیییییییی
سارا91
16 تیر 92 23:26
سلام طیبه جون خوبی عزیزم واییییییی هزار ماشاله چه دختر نازی داری خدا برات نگهش داره ایشاله 120 ساله شه زیر سایه شما از طرف من ببوس دختر نازتوووووو
امیر حسین و مامانش
17 تیر 92 13:01
ای دون ای دون چه نازه ماشالله وای خدا دوس دارم بغلش کنم فشارش بدم له شه هههههههههه ای جونم بزر میشه طیبه الان امیر یه ساله شد یه سال از اودنش و زمینی شدنش گذشت و زو.د گذشت ایشالله به سلامتی بگذرونه این دوران رو
مامان امیرحسین
14 مهر 92 10:27
نازی... چه بامزه نگاه می کنه