نی نی مامان

سلامتی با شکوهترین هدیه خدا

1391/10/30 15:17
نویسنده : titi
183 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم خوشگلممممممممممم بالاخره دوباره شما رو دیدیم منو بابا و مامانی با هم رفتیم سونو سه بعدی تا سلامت شما بررسی بشه و ما خیالمون راحت بشه ساعت 5 رفتم تو روز یکشنبه 24 دی ماه وقتی از جام پاشدم اقای دکتر بهنیا گفتن که شما صحی و سلامتیییییییی شکر خداماچو ما قراه مامانو بابای یه گل دخترررررررررررررررررررررررررر نازنین بشیم ان شااله هورااااااااااااااااااابغلیه دختر داریم شاه نداره ت خوشگلی تا ندارهماچقلبالهی من فدات بشم که وجودت همش خیر و برکته دختر گلمممممممممممم دلم از الان تنگ دیدنته که قراره مونس من وبابای بشیییییییییییییی حالا دیگه قوی و محکم تکون می خوره و داری 21 هفتگی رو هم تموم می کنی تازه فردای اون روز من و مامانی رفتیم یه عالمه واسه شما گل دخترم خرید کردیممممممممممم یه عالمه لباس های ناز نازی و مقدیر متنابهی پوشک زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریسا
9 بهمن 91 22:13
ای دون ای دون دوست دارم دخملی خاله


مرسی خالهههههههههههههههههههه
سارا 91
16 بهمن 91 17:40
سلاممممممممممممممممم طیبه جوننننننننننن مبارک باشههههههههههههه عزیزممممممممممممممممممممممممممم گل دخترتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت واییییییییییییی اگه بدونی دختر چقدر جیگرههههههههههههههه روزی هزار بار خداروشکر میکنم که پسر نشد خیل یدوسش دارممممممممممم مبارکت باشه عزیزم ایشاله که صحیح و سالم بیاد بغل مامان و باباشششششششششششش بوس بوسسسسسسسس


مرسی سارا جونم ممنون قربون ملینا ی خاله ان شااله که سلامت باشن همه نی نی هاااااااااااا
فاطمه
17 بهمن 91 13:51
ای جاااااانم مبارکه عزیزززززممممممم... دختر عشقه واقعااااااااااااا.... مواظب جیگر خاله باشششش

قربون اون لباسای نانازششش


مرسی فاطمه جان ممنونننننننننننننن چشم مواظب عزیزترینم هستمممممممممم
مامان مرضیه
1 اسفند 91 14:15
جااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننننننننمممممممممممم دخمره طلا چه لباسایی هم داره خانوم منم دلم دخمری خواست