نی نی مامان

عیدانه

1391/12/28 9:17
نویسنده : titi
211 بازدید
اشتراک گذاری

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی

به گلزار آی که از بلبل غزل گفتن بیاموزی

دیگه سال 90 داره تموم میشه و به عید می رسیم دختر گل مامان چقدر خوبه که شما هم امسال با من و بابایی هستی ماچخدا تو رو برای ما نگه داره ان شاله همیشه صحیح و سلامت باشی مامانی عشق مامانقلب امسال من و تو از همیشه دنیا سر سفره هفت سین به هم نزدیکتریم بهترین آرزوها رو برای تو و همه خانواده دارم تو هم یادت باشه واسه همه دعاهای خوب خوب کنی من با داشتن تو خوشبخترین مامان دنیام مژه امسال رو با هم با توکل به خدا شروع می کنیم عسلم قوی شو و به موقع به دنیا بیا شما الان تو هفته 30 هستی و دیگه چیزی تا اومدنت نمونده مامانی دیگه حسابی قل قلی شده خدا کنه شما هم توپولی شده باشی و قوی گل دختر مامان چند روز دیگه هم که میریم شمال واسه استراحت و بخورو بخواب نیشخنددوست دارم عزیزممممممم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آجی مهدیه
28 اسفند 91 9:33
سال 90 چه مامی خوبی که با وجود تو احساس خوشبختی میکنه