نی نی مامان

تولد من

1391/3/3 13:15
نویسنده : titi
165 بازدید
اشتراک گذاری

خوب یه سال دیگه هم گذشت و من بزرگتر شدم دیروز تولدم بود منتها نگرانی نمی ذاشت حالم خوب باشه می دونی بابا بزرگ مهربونم بیمارستانه و همه نگرانشیممممممممممم ناراحت پارسال مامانم همش می گفت ان شااله سال دیگه تولدت نی نی اومده باشه منتها امسال هم گذشت و ما هنوز تنهاییم کاش الان بودی پیشمممممممممممممممممممممممم نمی دونم روزگار چی می شه و چطوری می گذره ولی اینو می دونم که از خدا واسه همه سلامتی و دل خوش آرزو کردم امسال ..........و برای خودم حال خوش و!!!!!!!!!!!! تا ببینیم خدا امسال چه هدیه ای بهم میده :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ilijoon
3 خرداد 91 13:25
سارا 91
7 خرداد 91 14:26
سلاممممممممممم طيبه جون خوبي عزيزممممممم تولدت مباركككككككككككك فدات شم تنها تنها جشن ميگيري؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ايشاله كه همين امسال كادويي خوبي از خدا ميگيريييييييييييييي عزيزم هم بابا بزرگت خوب ميشه هم شوشو خوب ميشه هممممممممممممم ني ني مياد تو دلت و تا سال ديگه تو بغلتهههههههههههههههههه ايشالههههههه
مامان الی
13 خرداد 91 16:15
تفلدت مبارک
100 سال به از این سالا گلم
سال دیگه مامانی خو
شک داری
دیگه بسه تنبلب باید تو هم مامان بشی
ویار بگیری
شبا نتونی از درد لگن بخوابی
تنگی نفس بگیری
ترس زایمان داشته باشی
وووووووووووو
نی نی بیاد و کلی وقتت رو بگیره و خودت فراموش شی
ایشا...
هههههههههههههههههههههههه
مرسی مرسی مامان الیییییییییییییییییییییییییییییییییی قربون دخمل گلت برم من