نی نی مامان

روز مادر

1391/2/23 10:53
نویسنده : titi
168 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز مادره مامان عزیززززززززززززززززززززززززززم روزت مبارک می دونی که من همیشه عاشقتمممممممممممقلبوای کوچولوی مامان نمی دونی ما چقدر خوشبختیم چون بهتریم مامان و مادر بزرگ دنیا رو داریم....مامان من مهربونتری صبورترین و عاشقترین مامان دنیاست از این بابت من خیلییییییییی خوشبختم .......از طرفی کلی هم عاشق تو هست وروجک من نمی دونی از هر سفری که رفته کلی چیز میز واست آورده من همیشه شرمندشم چون اونقدر که لیاقت مامانم هست دختر خوبی نبودم براش ولی خیلی دوسش دارم .خدای مهربون مامانمو همیشه در صحت و سلامت و پیروزی حفظ کنننننننننن

بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الی
24 اردیبهشت 91 14:34
روزت مبارک خانومی
خدا به زودی یه نی نی ناز و تپل و مپل بهت بده که سال بعد بهت بگه مامانننننننننننننننننننننننننننننن
قربونت برم عزیزمممممممممممممممممممممممم

سارا 91
1 خرداد 91 11:01
سلام طيبه جونمممممممممممم دوست خوب و مهربونمممممممممممممم مرسي از تبريكت عزيزم ايشالههههههههه كه يه روز خودمممممممممم بهت تبريك مامان شدنتوووووووووووووو بگممممممممممممممم
بوس بوسسسسسس

مرسی سارا جونم ان شااله سلامتی خودتو نی نی گلت