نی نی مامان

وقایع اتفاقیه

1391/6/18 9:11
نویسنده : titi
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوباره خوب این چند وقت تو زندگیمون مثل یه انفجار بود .......پدر بزرگ مهربونم به دیار باقی رفت کمتر از یه هفته بعد از اسباب کشی درست شب سومش دایی خوب و مهربون همسری هم خیلی ناگهانی به رحمت خدا رفت......یه شوک بزرگ برای همه به خصوص بچه های نازنین و همسرش.........روزای خیلی بدی بودن که داریم یواش یواش پشت سر می ذاریمشون ........همسری با این اتفاقا یه خورده حالش ناخوش شد که شکر خدا داره بهتر می شه و اگه خدا بخواد و صلاح بدونه و من وهمسر لایق باشیم یواش یواش نوبت اومدن نی نی گولو هست .......به دختر داییش قول دادم که خاله نی نی باشه....الهی بمیرم کلی ذوق ی کرد که اگه تو بچه دار بشی من واسه اولین باره که خاله می شم خیال باطل امیدوارم خدای مهربون این روزای سخت رو به زودی تموم کنه و با یه هدیه سالم و صالح و زیبا شادی رو به ما بر گردونهنیشخندخدای مهربونم کمکمون کننننننننننننننننننننننننننننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا 91
18 شهریور 91 11:00
سلام عزيزمممممممم خوبي؟
من مطمئنم بعد از اين همه سختي كه توي اين مدت كشيدي خدا حتما جوابتو ميده و يه ني نيه صحيح و سالممممممممم بهتون ميده و تمام سختيارو فراموش ميكني اون روز نزديكه عزيزمممممممممممممممممممم
بوس بوس

مرسی دوست خوبممممممممممممممممممممممممممممم
مامان الی
30 شهریور 91 23:49
سلام دوستم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا رحمت کنه
عزیزم به یادتون بودم
موقع عمل
امیدوارم به آرزوهات برسی
بوسسسسسسسسسسسسس

سلام بانوووووووووووو مبارکه قدم نورسیده منم بالاخره نی نی دارم الی باورت می شههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟