نی نی مامان

دختر که داشته باشی

1392/10/11 12:32
نویسنده : titi
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

اخه من عاشقتم دوست دارم فدات بشم مننننننننننننننننننن

دختر که داشته باشی

با خود تصور میکنی پیچ و تاب شانه را در نرمی موهایش،وقتی کمی بلندتر شوند

و کیف عالم را میبری از انعکاس تصویر خرگوشی بستنشان. 

 

دخترکه داشته باشی

 خیال میکشاندت به بعداز ظهر گرم روز تابستانی که گوشواره های میوه ای از

گیلاسهای به هم چسبیده به گوش انداخته اید،همان هایی که هرکه بیاویزدشان

از شادی لبریز میشود و خنده ی از ته دل امانش را میبرد.

 

 

 

دختر که داشته باشی

گاهی دلت میلرزد از فکر اینکه روزی بر شانه ی مردی دیگر غیر از پدرش تکیه

میزند.

 

دختر که داشته باشی

خیال بوی خوش بیسکوئیت های باهم قالب زده دلتنگت میکند به آمدن آینده،به

رونق آینده ی آشپزخانه.                                                                                          

 

دختر که داشته باشی

انتظار شیرین زبانی اش را میکشی و پرحرفی اش.

 

دختر که داشته باشی

مادرتر میشوی،خوشبخت تر میشوی.

 

پسندها (2)

نظرات (6)

امیرحسین ومامانش
29 دی 92 0:04
بله دیگه دختر داشته باشی عروسش میکنی بله عروسس نازی میشه دختر تو جونم مرسی عزیزممممممم
نیلی
3 بهمن 92 11:36
طیبه جون سلام ماشالله خداییش دخترت خیلی نازه و شیرین دوست داشتنی تو این سن آدم دوست داره ببخورتش از طرف من یه ماچ آبدارش کن
گنزو
15 بهمن 92 19:59
سلا من اولين باره ميام وبتون از همون نگاه اول عاشقش شدم خدا حفظش كنه راسته اسم گل دخترمون چيه؟
الهام مامان سلنا
22 بهمن 92 14:32
سلام تی تی جونم ماشاله چه بزرگ شده دخمل گلت خدا حفظش کنه آره واالله چه حالی میکنیم ما دختر دارا
مامان الی
25 بهمن 92 13:36
واییییییییییییییییییی هزار ماشالله طیبه جون چه دخملی چه دخملی ماه ماه اسپند دود کن براش (چشم من شور نیستاااااااا فداش بشم من آره والله دخمل که داشته باشی یعنی همه چی یعنی زندگی یعنی خوشبختی یعنی رحمت خدا یه ماچ آبدار از طرف خاله الی یادت نرهههههههههههه
امیر حسین و مامانش
25 اسفند 92 17:07
پاپیش نوروز مبارک عزیزم ما داریم میریم مکه حلال کنین اگه خوبی بدی چیزی خلاصه